Current Vacancies
 
 
Closing Date: 31 August 2017

 

 

EXECUTIVE, MARKETING & BUSINESS DEVELOPMENT DEPARTMENT

(1 position – Kuala Lumpur) 

 
Responsibilities
  • To assist in carrying out various marketing activities and client retention programs.
  • To assist in organizing meeting with prospects / clients.
  • To conduct research on existing / new services.
  • To assist in conducting Client Satisfaction Review/Survey.
  • To assist in proper management of marketing inventories / materials.
  • To assist in periodic updates of the relevant database and Company’s website.
Qualification / Requirements:
  • Degree in Marketing / Business Studies / Business Administration / Finance and / or any related field from a recognized university / college.
  • At least one (1) year working experience with Trust Company and/or relevant experience in Capital Market industry will be an added advantage.
  • Required Skills:
    • Resourceful and Strong Analytical skill
    • Good Reporting and Writing Skills
    • Proficient and Good Communications skill in English and Bahasa Malaysia
    • Excellent Customer Service Skill
    • Computer literate and proficient in Microsoft Office Applications i.e. Word, Excel, PowerPoint, SharePoint and Outlook.
 
 
 

Interested candidates are invited to apply via EMAIL by submitting the COMPLETE resume together with current and expected salary to:

 

MANAGER, CEO’s OFFICE

AMANAHRAYA TRUSTEES BERHAD

Email address: suzana.mohamed@arb.com.my

 

Please state the position title applied for in ‘Subject’ column.

Only applications forwarded via email will be considered.

Only shortlisted candidates will be notified.

 
 
 
 
 
Tarikh Tutup: 31 Ogos 2017

 

 

PEMANDU, BAHAGIAN PENTADBIRAN KUMPULAN

(1 kekosongan – Kuala Lumpur) 

 
Tanggungjawab
  • Mematuhi semua undang-undang dan peraturan yang diwartakan terutamanya undang-undang jalanraya.
  • Bertanggungjawab terhadap penjagaan dan penyelengaraan kenderaan Syarikat termasuk pembaharuan lesen kenderaan Syarikat.
  • Merekod data kenderaan Syarikat dengan tepat seperti penggunaan kad Touch N Go, kad petrol, meter perbatuan dan sebagainya.
  • Memberikan khidmat yang berbudi bahasa dan berhemah kepada semua pelanggan setiap masa.
  • Mematuhi semua peraturan Syarikat seperti Arahan Syarikat, ISO, 5S, OSHA dan sebagainya.
  • Membantu tugas-tugas pentadbiran am pejabat.
  • Bertanggungjawab mengendalikan penghantaran dan penerimaan surat menyurat dan dokumen dengan pihak-pihak yang berkaitan.
Kelulusan/ Syarat kelayakan:
  • Lulus Sijil Pelajaran Malaysia.
  • Mempunyai sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman sebagai Pemandu kenderaan Syarikat atau Pemandu Peribadi.
  • Tidak pernah dikenakan hukuman oleh Mahkamah berhubung kesalahan undang-undang jalanraya.
  • Mesti mempunyai lesen memandu kelas D, B2 dan GDL.
  • Mesti mempunyai motosikal sendiri.
  • Boleh berkomunikasi dengan baik dalam Bahasa Malaysia.
  • Kebolehan berbahasa Inggeris adalah satu kelebihan.
  • Mempunyai pengetahuan asas tentang komputer.
  • Keutamaan calon adalah lelaki.
 
 
 

Calon-calon yang berminat adalah dipelawa untuk memohon dengan mengemukakan Resume yang lengkap dengan maklumat peribadi,

jumlah gaji terakhir, jumlah gaji dipohon, nombor telefon dan gambar terkini berukuran passport kepada:

Amanah Raya Berhad

Bahagian Sumber Manusia Kumpulan

Tingkat 12 | Wisma AmanahRaya | No. 2, Jalan Ampang

50508 Kuala Lumpur

 

Alamat email : recruitment@arb.com.my

(Sila tuliskan nama jawatan dipohon di ruangan ‘Subject’)

Hanya calon yang disenaraipendek akan dihubungi.

 
 
 
 
 

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss